گارانتی حافظه طلایی ایستا

تنها نماینده رسمی انکر در ایران

شركت حافظه طلایی ایستا به پشتوانه تجربه قوی فني، تخصصي و سابقه درخشان موسسین آن در صنعت انفورماتيك كشور، در سال 1386 به صورت رسمی تاسیس شد و با بهره گيري از نیروهای متخصص و متعهد، خدمات گسترده و سراسري خود را در زمينه فروش، توزیع و گارانتی محصولاتIT آغاز نمود. 

به موازات تمرکز برروی تکنولوژی های برتر جهانی، ارائه خدمات پس از فروش و رضایت مندی مشتریان گروه شرکت های ایستا برای این خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این راستا به منظور ارتقای سطح رضایت مشتریانی که اقدام به خرید محصولات با گارانتی ایستا نموده اند، شرکت خدمات طلایی ایستا با هویت حقوقی مستقل تاسیس شد. و ارائه خدمات پس از فروش محصولات با گارانتی ایستا به عهده شركت خدمات طلایی ایستا قرار گرفت. 

شرکت خدمات طلایی ایستا همواره کوشیده تا با: 

 

  • ارائه خدمات منحصر به فرد با کیفیت، با هزینه مقرون به صرفه در کوتاهترین زمان ممکن 
  • ارائه مشاوره و توضیحات فنی دقیق به مشتریان در صورت نیاز 
  • راهنمایی به مشتریان در خصوص شرایط گارانتی و نحوه گارانتی مجدد قطعات خارج از گارانتی 
  • ارائه خدمات خارج از وظایف تعریف شده گارانتی برای حفظ رضایت مندی حداکثری مشتریان 
  • ارائه خدمات خارج از وظایف تعریف شده گارانتی برای حفظ رضایت مندی حداکثری مشتریان 
  • تست قطعات در حضور مشتری در صورت درخواست ایشان 
  • اطلاع رسانی وضعیت قطعات نزد گارانتی بصورت حضوری- تلفنی- اینترنتی و ارسال از طریق پیامک 
  • رسیدگی سریع و کامل به شکایات و مشکلات مشتریان 

تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد از خدمات پس از فروش را برای مشتریان رقم زند. همچنین نمایندگان شرکت خدمات طلایی ایستا در سایر استان های کشور، رفع اشکالات اولیه و جمع آوری و ارسال محصولات به دفتر مرکزی خدمات طلایی ایستا را جهت رفاه حال مشتریان انجام می دهند.

شرایط کالای دارای ضمانت حافظه طلایی ایستا:

  1. دارابودن هولوگرام , کارت ضمانت , اعتبار زمانی بر اساس تاریخ قید شده در کارت ضمانت  و یا بسته بندی محصول . 
  2. کالا پس از تست و تایید عیب و ایراد توسط کارشناسان , تعمیر و یا با کالای سالم تعویض خواهد شد . 
  3. خدمات ضمانت در محل مرکز خدمات ارایه میشود . 
  4. موجود بودن سریال کالا در سامانه خدمات پس از فروش . 

 

موارد خارج از ضمانت:

  1. نداشتن کارت ضمانت یا هولوگرام روی کالا . 
  2. مخدوش بودن شماره سریال یا هولوگرام روی کالا. 
  3. هرگونه تغیر فیزیکی ازجمله شکستگی , خراشیدگی , تاب یا هرنوع تغیر شکل , زنگ زدگی , سوختگی یا تغیر رنگ , صدمات ناشی از حمل و نقل و نوسانات برق. 
  4. انجام هرگونه تعمیرات و دستکاری توسط افراد غیر مجاز . 
  5. باتری دستگاهای قابل شارژ فقط به مدت 6 ماه تحت پوشش گارانتی می باشد . 
  6. اطلاعات داخل ابزار های ذخیره سازی از جمله هارد دیسک و فلش مموری شامل ضمانت نمی گردد .