منو

گارانتی طلایی ایستا | ضمانت اصلی محصولات انکر | Anker

گارانتی طلایی ایستا

18 ماه گارانتی تعویض

service-ista

گارانتی طلایی ایستا

18 ماه گارانتی تعویض

service-ista-footer

شرایط کالاهای دارای ضمانت

 

دارا بودن هولوگرام، کارت ضمانت(گارانتی) ، اعتبار زمانی بر اساس تاریخ قید شده در کارت ضمانت  و یا تاریخ درج شده بروی سایت

مطابق با سریال محصول

داشتن  فاکتور خرید رسمی معتبر .

داشتن جعبه محصول و کلیه متعلقات داخل جعبه

کالا پس از پذیرش , تست و تایید عیب و ایراد توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ، به تشخیص کارشناس رفع ایراد  یا  تعویض خواهد شد.

سرویس دهی به مشتریان بصورت حضوری و در دفتر گارنتی شرکت ارایه می گردد.

کالاهای دارای ضمانت مادام العمر (Life Time) تا زمان تولید توسط شرکت سازنده دارای ضمانت میباشد.

الزام مطابقت سریال بر روی جعبه کالا (با هولوگرام ایستا) و  سریال کالا  و مطابقت آن سریال  در سامانه بانک اطلاعاتی خدمات پس

از فروش.


موارد ابطال گارانتی

 

نداشتن کارت ضمانت و یا هولوگرام روی کالا

هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال ،  کارت ضمانت و هولوگرام روی کالا ،  بطوری که مشخصات غیر قابل شناسایی

میباشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال با شماره مندرج در ضمانت نامه.

آسیب دیدن و یا شکستن یا دفورمه شدن پورتهای ورودی و خروجی دستگاه

بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و

تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.

هر نوع باز شدن و یا تعمیرات در خارج از نمایندگی رسمی پشتیبان.

توضیح مهم اطلاعات (DATA)  داخل تجهیزات ذخیره سازی از جمله هارد دیسک و  SSD  و انواع فلش مموری شامل ضمانت نمی باشد. 


موارد خارج از تعهدات شرکت

 

استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در

سایت شرکت.

کارت گارانتی بدون هولوگرام شرکت.

کاهش ظرفیت باتری پیرو عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.

لذا حتما جهت شارژ پاور بانک های PD  بهتر است با شارژر های PD با توان معادل یا بالاتر از دستگاه  و توسط کابل Type C

 اقدام به شارژ شوند.

شارژر مناسب برای شارژ کردن پاور بانک حداقل باید 10% توان خروجی بالا تر از توان مصرفی پاور بانک داشته باشد.


تعهدات شرکت


هزینه تعمیرات و قطعات استفاده شده بر روی کالاهای قابل تعمیر که مدت ضمانت آنها به اتمام رسیده است دریافت خواهد شد.

کالای مشتری در صورت عدم  رفع ایراد   با تشخیص شرکت تعویض خواهد شد.

حمل و نقل و ارسال کالا به مرکز خدمات به عهده خریدار می باشد.

در صورت صلاحدید شرکت به تعویض کالای ارجاع شده به مرکز خدمات در زمان گارانتی آن و درصورت موجود نبودن،

مدل مشابه با احتساب قیمت فاکتور خرید  و کسر فرانشیز مدت زمان استفاده مشتری از زمان شروع گارانتی جایگزین خواهد شد.

گارانتی ایستا و نمایندگی های آن ملزم به ارائه خدمات به محصولات مشابه می باشند.

در شرایط فورس ماژور و بروز شرایط قهري و وقوع رویدادهای غيرمترقبه از قبیل : جنگ (اعم از اعلام شده يا نشده)، شورش، انقلاب

و اعتصابات عمومي و سراسری ، شيوع بيماري‌هاي مسری و واگيردار، زلزله، سيل و طغيان غيرعادي رودخانه‌ها، خشكسالي‌هاي بي‌سابقه

 و آتش‌سوزي‌هاي دامنه‌دار؛

 ایفای تعهدات ذکر شده امکان پذیر نبوده و مسئولیت سرویس تا مرتفع شدن مانع، به حالت

تعلیق درخواهد آمد. لذا عدم انجام تعهدات در مدت فورس ماژور نقض تعهد تلقی نخواهد شد چه در ازای هر روز که با دلایل فوق محصول

در شرکت موجود و خدمات دریافت نکرده است به دوره گارانتی مشتری اضافه می گردد.

اعلام حدود هزینه‌ها قبل از آغاز تعمیرات، چه در زمان گارانتی و چه خارج از آن، از شرح وظایف اصلی گارنتی طلایی ایستا در سرتاسر

کشور است.

در مدت گارانتی اگر دستگاه به هر دلیل قابل رفع ایراد نباشد، گارانتی ایستا موظف به تعویض آن  یا مرجوع وجه به قیمت فاکتور

رسمی خرید مشتری با کسر فرانشیز با توجه به مدت زمان کارکرد است.


آدرس دفاتر خدمات پس از فروش

 

تهران:
خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع طالقانی، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، بن بست ابوذر، پ 2، ساختمان ایستا | شماره تماس: 54973000

– کد پستی : 1416793141- ساعت کاری : شنبه الی چهارشنبه 9 الی 16


تبریز:
سه راه طالقانی، پاساژ سهند، طبقه سوم، واحد 2، شرکت کلینیک سخت افزار | شماره تماس: 35543181
– کد پستی : 5133838834 – ساعت کاری : شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17


مشهد:
بلوار دستغیب، دستغیب 35، بین بیستون 4 و 6، پلاک 70، واحد 2، توتا گارانتی | شماره تماس: 37603010
– کد پستی : 9185816989 – ساعت کاری : شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17 – پنج شنبه 10 الی 14


اصفهان:
خیابان طالقانی، بازار بزرگ طالقانی، طبقه زیرین، پلاک 82، شرکت گانتیران | شماره تماس: 32353251

– کد پستی : 8138944578 – ساعت کاری :  شنبه الی چهارشنبه 10 الی 14 / 17الی 20 – پنج شنبه 10 الی 14


شیراز:
بلوار کریمخان زند، روبروی خیابان خیام، پاساژ مسعود، طبقه همکف، شماره 48، شرکت توسعه تجارت تیبا فناور |

شماره تماس: 32315151 – کد پستی : 7135734731 ساعت کاری : شنبه الی چهارشنبه 10 الی 18

فیلتر بر اساس شهر محصول
وبسایت رسمی انکر
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
وبسایت رسمی انکر