قوانین و شرایط استفاده از سیستم پشتیبانی انکر

۱- سیستم پشتیبانی گارانتی صرفاً به صورت تلفنی و با هماهنگی از قبل می باشد و بدون هماهنگی از پذیرفتن محصول معذوریم.
بعد از ارسال هماهنگی، لطفا منتظر باشید، زمان تقریبی پاسخگویی به گارانتی ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت می باشد (۸صبح تا ۵ بعدازظهر روزهای کاری) و خارج ساعت اداری ۷۲ساعت می باشد. لذا میبایستی تا زمان پاسخ کارشناسان پشتیبانی ما صبور باشید و از تماس مکرر و ارسال ایمیل های مشابه انبوه جدا خودداری فرمایید.
۲- لطفا درخواست های خود را به زبان فارسی و به صورت تایپ فارسی ارسال نمائید (از ارسال درخواست های خود به زبان های دیگر مانند انگلیسی و یا به صورت تایپ Finglish خودداری نمائید)
۳- درخواست های غیر مرتبط با یک موضوع را در تیکت مجزا ارسال کنید. از ارسال موضوعات متفاوت و غیرمرتبط با هم در یک تیکت خودداری نمائید.
۴- جهت پیگیری تیکت قبل یا ارسال پاسخ به تیکت قبلی، تیکت جدید ارسال نکنید. پاسخ و پیگیری مربوطه را از طریق ایمیل دریافتی Reply نمائید.
۵- در متن ارسال خود از “ادبیات مناسب” و “غیرتهدیدآمیز” استفاده کنید. درخواست های دارای ادبیات نامناسب پاسخ داده نمی شوند و بدون بررسی بسته خواهد شد.
۶- از ارسال درخواست تلگرافی و ناواضح خودداری کنید. ذکر بیشتر جزئیات به نفع شما و تسریع در فرآیند رفع مشکل و پاسخ دهی دارد.
۷- لطفا با همان ایمیلی ثبت نام نموده اید درخواست پشتیبانی ارسال نمایید، اپراتورهای ما اجازه پاسخ به ایمیل دیگری را ندارد.
۸- عدم رعايت كامل شئونات اسلامی و قوانين جمهوری اسلامي ايران ،انتشار مطالب و محتوای ضد اخلاقی، سوء استفاده، توهین به شخص یا اشخاص و … ممنوع می باشد و سایت خاطی بدون اطلاع قبلی غیرفعال یا حذف می شود.
۹- ارسال ایمیل های حجیم تبلیغاتی (Spam) ممنوع می باشد و سایت خاطی بدون اطلاع قبلی غیرفعال می شود.